Wij communiceren primair digitaal en vullen dat aan met persoonlijke ontmoeting en verhalen. Modern en toch persoonlijk.  Die website was een succes. Tachtigduizend bezoekers per jaar waarvan vijfendertigduizend unieke bezoekers. En we willen die website nog beter maken. Binnenkort komt de nieuwe website met een aantal technische verbeteringen, zodat het gebruik eenvoudiger en gemakkelijker wordt. 

Maar is nog meer...

Onze websitebouwer had nog een advies: maak de website vrouwelijker. De bezoekers zijn voor 90% vrouw, net als de hele sector, dus dat kan wel kloppen.  Als je vrouwen optimaal wilt informeren met een website, dan moet je die ook vrouwelijk maken. Pardon? …. Een website vrouwelijker maken?  Nou dat kan dus!  Meer kleuren en een lichtere omgeving, niet strak geordend, minder strakke lijnen, uitbundiger, meer beeld en filmpjes.

We hebben besloten onze website vrouwelijker te gaan maken. Ik heb nu de eerste ontwerpen gezien. Als man word ik er niet blij van. Ik vind het gewoon minder mooi dan de vorige strakke, ingetogen, sobere en eenvoudige website. Maar ja, ik ben niet de norm. 1 september gaat de nieuwe website online.  Ik neem met bloedend hart afscheid van de vorige. En nou maar hopen dat psychologen gewone vrouwen zijn.