In 2022 mochten we als AWVB ons 10-jarig jubileum vieren met de ‘AWVB on tour’. We hebben tijdens deze 'AWVB on tour' veel mensen met een verstandelijke beperking, hun naasten en zorgprofessionals van onze partnerorganisaties ontmoet, onderzoekskennis met hen gedeeld en waardevolle gesprekken gevoerd.

In dit jaarverslag blikken we uiteraard terug op deze tour. Ook staan we stil bij onze vele onderzoeken waarmee we bij hopen te dragen aan een inclusieve samenleving en een toekomstbestendige zorg. En wordt duidelijk hoe we in co-creatie met mensen met een verstandelijke beperking onderzoek doen. Daarnaast presenteren we een overzicht van onze praktijk- en onderwijsproducten en nemen we je graag mee in de ontwikkeling van onze inhoudelijke communities en netwerken in 2022.

Samen waarde toevoegen aan het leven van mensen met een verstandelijke beperking. Met ons jaarverslag hopen we je te inspireren en te informeren over de manier waarop we onze activiteiten vormgeven.

Met vriendelijke groet,

Petri Embregts,